koleksi lagu melayu dan english songs

Halimah Jongang – Eddie Hamid


Kau orang tengok cerita Halimah Jongang The Series ?Aku suka tengok citer ni. Sempoi lah. Bila Limah dah pasang gigi lain lepas accident baru lah orang lain tercengang.Tapi citer dia banyak beri pengajaran untuk kita semua.

Ok..aku nak bagi tau kau orang yang lagu tema citer ni sedap gak ? Ianya ciptaan Eddie Hamid dan semakin popular lak .

Mungkin ada kena mengena jugak lah dengan sapa-sapa yang dengar lagu nya atau tengok citer ni.

Apa pun try dengar lagu Halimah Jongang ni…

One response

  1. hahaha

    June 13, 2010 at 11:56 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s